سبد خرید شما خالی‌ست!

براساس خودرو

فیلترها
در هر صفحه
این لوله وظیفه انتقال هوای فشرده‌شده توسط توربوشارژر به اینترکولر را دارد. هوای خروجی از توربو به دلیل فشرده شدن گرم شده و با عبور از این لوله، به اینترکولر (رادیاتور هوای ورودی) می‌رسد تا خنک شود. عملکرد صحیح این لوله باعث حفظ فشار و دمای مناسب هوا و در نتیجه بهبود راندمان موتور و کاهش مصرف سوخت می‌شود.
16٬000٬000 تومان
کاسه‌نمد سینی جلو موتور قطعه‌ای حیاتی در آب‌بندی قسمت جلویی میل‌لنگ (جایی که میل‌لنگ از سینی جلو خارج می‌شود) است. وظیفه اصلی آن جلوگیری از نشتی روغن موتور از ناحیه جلویی میل‌لنگ و ممانعت از ورود آلودگی‌ها، گرد و خاک و رطوبت به داخل موتور است. در کشنده دیما HT-490، که معمولاً دارای موتورهای پرقدرت و تحت فشار بالا هستند، آب‌بندی مناسب این ناحیه اهمیت حیاتی دارد؛ چرا که فشار روغن بالا و گرمای زیاد باعث می‌شود هرگونه نشتی، عواقب جدی مانند کاهش فشار روغن و آسیب به قطعات متحرک داشته باشد.
2٬000٬000 تومان
پوسته سردکن روغن (Oil Cooler Housing) در کشنده دیما HT-490 نقش نگهدارنده، هدایت‌کننده جریان و پشتیبانی از عملکرد سردکن روغن موتور را ایفا می‌کند.
14٬500٬000 تومان
نمدی کف پالونی اتاق در کشنده دیما HT-490 به‌عنوان یک عایق صوتی، حرارتی و ضد لرزش عمل می‌کند. این قطعه در قسمت زیرین کابین و روی ناحیه اتصال گیربکس یا پالونی نصب می‌شود.
17٬000٬000 تومان
این قطعه برای بستن، نگه‌داری و تثبیت بخشی از شاسی/کابین در پشت اتاق در سمت راست است، تا در زمان حرکت، ارتعاشات، بار و ضربه‌ها، درب یا بخش های اتصال‌دهنده به سمت عقب یا کناره باز یا لق نشوند.
4٬000٬000 تومان
4٬000٬000 تومان
فیلتر بر اساس پاک کردن همه