سبد خرید شما خالی‌ست!

کشنده های چادر دار

فیلترها
در هر صفحه
لولای درب چپ (Left Door Hinge) در نقش نقطه اتصال بین درب و بدنهٔ کابین است. این لولا امکان باز و بسته شدن درب را فراهم می‌کند، ضمن اینکه باید وزن درب و بارهای جانبی (مثلاً فشار باد، ارتعاشات، ضربه) را تحمل کند. در کشنده‌ای مثل دیما HT‑490، درب کابین معمولاً سنگین است (به دلیل پانل‌های عایق، شیشه، قاب درب، یراق‌آلات، دسته‌ها و غیره)، بنابراین لولا باید مقاومت مکانیکی کافی داشته باشد، حرکت روان داشته باشد، و در برابر رطوبت، گرد و غبار، و عوامل محیطی دوام بیاورد.
4٬000٬000 تومان
لولای درب راست نقش مشابه لولای درب چپ دارد، با این تفاوت که در برخی شرایط فشار، باز شدن، جهت باد، و نحوه استفاده ممکن است بار متفاوتی تحمل کند. درب راست معمولاً برای دسترسی و ورود/خروج شاگرد یا مسافر استفاده می‌شود.
4٬000٬000 تومان
ریموت قفل درب، یک دستگاه الکترونیکی برای باز یا قفل کردن درب‌های خودرو از راه دور، بدون نیاز به کلید فیزیکی است.
9٬000٬000 تومان
جک گازی (یا کمک فنر گازی) جعبه بغل، یک مکانیزم هیدرواستاتیکی است که با استفاده از فشار گاز (معمولا نیتروژن) و روغن داخل محفظه، باز و بسته شدن درب یا پوشش جعبه‌های جانبی کابین یا بار را تسهیل می‌کند. این جک‌ها باعث می‌شوند درب‌ها یا درپوش‌های جعبه بغل به صورت نرم، کنترل شده و بدون نیاز به نیروی زیاد توسط اپراتور باز و بسته شوند و در موقعیت باز ثابت بمانند.
1٬000٬000 تومان
کف رکاب یا توری رکاب، بخش مهمی از ساختار جانبی کشنده است که در زیر درب‌های کابین نصب می‌شود. عملکرد اصلی آن فراهم کردن سطحی محکم و لغزش‌ناپذیر برای ورود و خروج راننده و سرنشین‌ها به کابین است. این رکاب با طراحی توری شکل، علاوه بر استحکام، اجازه عبور آب، گل، برف و گرد و خاک را می‌دهد تا سطح خشک و بدون لغزش باقی بماند.
1٬100٬000 تومان
سیم کاپوت نقش مکانیکی و کنترلی در باز و بسته کردن کاپوت کشنده دارد. این سیم معمولاً به عنوان یک سیم آزادسازی کاپوت عمل می‌کند که به راننده اجازه می‌دهد کاپوت را از داخل کابین باز کند. عملکرد اصلی آن انتقال نیروی کششی از دسته یا اهرم داخل کابین به مکانیزم قفل کاپوت است، که باعث آزاد شدن قفل و باز شدن کاپوت می‌شود.
400٬000 تومان
فیلتر بر اساس پاک کردن همه