سبد خرید شما خالی‌ست!

براساس خودرو

فیلترها
در هر صفحه
سنسور منبع آب وظیفه اندازه‌گیری دمای یا سطح آب در منبع رادیاتور کشنده دیما HT-490 را دارد. این اطلاعات به واحد کنترل موتور (ECU) یا سیستم هشدار خودرو ارسال می‌شود تا از افزایش بیش از حد دمای موتور جلوگیری شود یا در صورت کمبود آب هشدار دهد. سنسور دما: دمای آب را اندازه‌گیری کرده و سیگنال الکتریکی متناسب به ECU می‌فرستد. سنسور سطح: در برخی مدل‌ها، میزان آب موجود در منبع را پایش می‌کند و هشدار کمبود آب را می‌دهد.
2٬700٬000 تومان
سلکتور گیربکس کشنده دیما HT-490 ابزاری است که راننده از طریق آن نسبت دنده گیربکس را انتخاب می‌کند. این سلکتور می‌تواند مکانیکی، الکترونیکی یا ترکیبی باشد و وظیفه آن ارسال فرمان به گیربکس جهت تعویض دنده (مثلاً دنده جلو، دنده عقب، خلاص، دنده‌های مختلف سرعت) است. در مدل‌های جدید کشنده HT-490، اغلب سلکتور از نوع الکترونیکی (Shift-by-Wire) است که با ارسال سیگنال الکترونیکی به واحد کنترل گیربکس (TCU) کار می‌کند.
42٬500٬000 تومان
در موتورهای توربوشارژ دیزل، هوای مکیده شده ابتدا توسط توربوشارژ فشرده می‌شود، که در نتیجه دما و چگالی هوا افزایش می‌یابد. برای افزایش بهره‌وری و جلوگیری از داغ شدن هوای ورودی، از یک مبدل حرارتی هوا به هوا (اینترکولر) استفاده می‌شود که دمای هوای فشرده را کاهش می‌دهد. لوله خروجی اینترکولر (یا “cold‑side intercooler outlet pipe”) مسیری است که هوای خنک شده پس از خروج از اینترکولر را به منیفولد ورودی موتور (یا ورودی توربو به محفظه احتراق، بسته به طراحی) منتقل می‌کند.
1٬200٬000 تومان
لوله ورودی کندانسور کولر، مسیر انتقال مبرد (گاز خنک‌کننده) از کمپرسور کولر به کندانسور است. در سیستم تهویه مطبوع خودروهای سنگین مثل کشنده دیما HT-490، کمپرسور مبرد را تحت فشار قرار می‌دهد و آن را به صورت گاز داغ و فشرده به کندانسور می‌فرستد. کندانسور نقش مبدل حرارتی را دارد که با عبور هوا، گاز داغ را به مایع با دمای پایین‌تر تبدیل می‌کند. لوله ورودی کندانسور باید بتواند فشار بالای مبرد داغ و دمای بالا را تحمل کند و جریان مبرد را با حداقل افت فشار به کندانسور برساند.
2٬500٬000 تومان
لوله مکش هوای کولر، مسیر اصلی عبور هوای محیط به سمت سیستم کولر (کمپرسور و کندانسور) است. وظیفه این لوله انتقال هوای تازه و تمیز از محیط به سیستم کولر جهت خنک‌سازی مبرد و در نهایت سرمایش کابین است. این لوله معمولاً در قسمت ورودی سیستم تهویه مطبوع نصب می‌شود و باید جریان هوای مناسب و پیوسته را با حداقل افت فشار تأمین کند.
2٬700٬000 تومان
Left Secondary Step Bracket
4٬000٬000 تومان
فیلتر بر اساس پاک کردن همه