سبد خرید شما خالی‌ست!

کشنده های چادر دار

فیلترها
در هر صفحه
سنسور فشار روغن وظیفه اندازه‌گیری فشار روغن موتور را دارد و اطلاعات را به واحد کنترل موتور (ECU) یا به نمایشگر راننده منتقل می‌کند. فشار روغن مناسب برای روانکاری قطعات موتور ضروری است و کمبود فشار روغن می‌تواند باعث آسیب جدی به موتور شود. سنسور فشار روغن هشدارهای لازم را در صورت افت فشار روغن به راننده می‌دهد (مثلاً چراغ هشدار فشار روغن روشن می‌شود). این سنسور نقش حیاتی در حفظ ایمنی موتور و جلوگیری از خرابی‌های بزرگ دارد.
5٬000٬000 تومان
در خودروهای سنگین با سیستم تعلیق بادی (Air Suspension)، مانند کشنده دیما HT‑490، تعلیق عقب معمولاً از بالن‌های هوایی (air springs / airbags) همراه با کمک‌فنر استفاده می‌شود. سنسور تنظیم ارتفاع (Height Sensor یا Level Sensor) یکی از اجزای مهم این سیستم است. وظیفهٔ آن حفظ ارتفاع مشخص شاسی نسبت به محور عقب است، بدون توجه به تغییر بار یا ناهمواری جاده.
6٬500٬000 تومان
2٬500٬000 تومان
ضربه‌گیر گیربکس (که بعضی وقت‌ها “دَمپر گیربکس”، یا “کلاچ دمپر”، “تورک دمپر” و غیره هم نامیده می‌شود) قطعه‌ای است که برای کاهش ارتعاشات، ضربه‌های انتقالی گشتاور بین موتور و گیربکس یا داخل اجزای داخلی گیربکس به کار می‌رود. در کامیون‌های سنگین مثل دیما HT‑490 که دارای گیربکس اتوماتیک ZF (با مبدل گشتاور یا مبدل کلاج / Torque Converter) هستند، ضربه‌گیرها اهمیت زیادی دارند برای محافظت گیربکس، بهبود راحتی راننده، کاهش صدا و کاهش استرس در اشکال مختلف بار و تغییر دنده.
700٬000 تومان
در کشنده دیما HT-490، اصطلاح «پیم خرگوشی» (یا «پیم خرگوشی گیربکس») به نوعی از سیستم اتصال میله‌ای اشاره دارد که برای انتقال گشتاور از موتور به گیربکس یا بالعکس استفاده می‌شود. این سیستم به‌ویژه در خودروهای سنگین برای کاهش لرزش‌ها و شوک‌های گشتاوری طراحی شده است.
400٬000 تومان
میل‌لنگ کشنده HT-490 به‌عنوان قطعه‌ای مهم در سیستم انتقال قدرت کشنده دیما عمل می‌کند و وظیفه اصلی آن انتقال گشتاور از موتور به سیستم انتقال (گیربکس و سپس به چرخ‌ها) است. این قطعه با تبدیل حرکت دورانی موتور به حرکت چرخشی، امکان حرکت خودرو را فراهم می‌کند.
170٬000٬000 تومان
فیلتر بر اساس پاک کردن همه