سبد خرید شما خالی‌ست!

برقی و الکتریکی

فیلترها
در هر صفحه
سیم کشی درب راست کشنده HT-490 وظیفه انتقال سیگنال‌ها و برق لازم به اجزای مختلف درب راست کشنده را بر عهده دارد. این سیم کشی شامل کابل‌ها و کانکتورهایی است که اجزای الکتریکی و الکترونیکی مانند چراغ‌ها، قفل‌ها، سنسورها و کلیدها را به واحد کنترل و سیستم برق کشنده متصل می‌کند. عملکرد صحیح این سیم کشی باعث هماهنگی و عملکرد بهینه قطعات درب کشنده می‌شود.
8٬500٬000 تومان
سیم کشی درب چپ کشنده دیما HT-490 مسئول انتقال جریان برق و سیگنال‌های کنترلی به اجزای الکتریکی و الکترونیکی داخل درب چپ کشنده است. این سیم کشی ارتباط بین کلیدها، سنسورها، قفل مرکزی، چراغ‌ها و سیستم هشدار را با واحد کنترل مرکزی برقرار می‌کند. عملکرد صحیح این سیم کشی برای اطمینان از کارکرد مناسب اجزای درب و امنیت کشنده حیاتی است.
8٬500٬000 تومان
هنگامی‌که فشار هوا در مدار ترمز از حد مجاز (معمولاً زیر 6.5 بار) پایین‌تر بیاید، سنسور فعال شده و سیگنال هشدار (معمولاً به شکل روشن شدن چراغ هشدار یا بوق) به راننده ارسال می‌کند. هدف اصلی این سنسور، جلوگیری از حرکت یا ترمزگیری ناامن خودرو در صورت ناکافی بودن فشار هواست.
1٬700٬000 تومان
ریموت قفل درب، یک دستگاه الکترونیکی برای باز یا قفل کردن درب‌های خودرو از راه دور، بدون نیاز به کلید فیزیکی است.
9٬000٬000 تومان
رله قابلمه‌ای کشنده دیما HT-490 یک نوع رله قطع‌کن جریان است که برای حفاظت باتری‌ها و سیستم‌های الکتریکی در برابر جریان‌های اضافی، اتصال کوتاه و شرایط غیرعادی طراحی شده است. این رله به‌صورت سری در مدار باتری قرار می‌گیرد و در صورت عبور جریان بیش از حد مجاز، به صورت مکانیکی یا الکتریکی مدار را قطع می‌کند تا از آسیب به باتری یا تجهیزات محافظت شود.
3٬000٬000 تومان
رابط چرخشی غربیلک فرمان که با نام "کلاک اسپرینگ" (Clock Spring) یا "اسپرینگ کابل" نیز شناخته می‌شود، یکی از اجزای بسیار مهم در سیستم فرمان خودروهای مدرن است. این قطعه نقش مهمی در انتقال سیگنال‌های الکتریکی بین غربیلک فرمان (فرمان خودرو) و سایر اجزای ثابت سیستم مانند ایربگ، بوق، کلیدهای کنترل (مانند کروز کنترل، کنترل صدا، تلفن و ...) ایفا می‌کند، در حالی که غربیلک فرمان می‌چرخد.
5٬000٬000 تومان
دکمه‌های کنترلی روی فرمان در کشنده HT-490 برای کنترل راحت‌تر و ایمن‌تر امکانات مختلف خودرو در حین رانندگی طراحی شده‌اند. این دکمه‌ها شامل کنترل‌های مربوط به: سیستم کروز کنترل (سرعت ثابت) تنظیم صدا و سیستم صوتی پاسخ و پایان تماس تلفنی (در صورت مجهز بودن به بلوتوث) کنترل منوی نمایشگر داشبورد چراغ‌ها و سیستم‌های کمکی (در برخی مدل‌ها) هدف این دکمه‌ها کاهش نیاز راننده به برداشتن دست از فرمان و افزایش تمرکز در حین رانندگی است.
3٬500٬000 تومان
سنسور ABS (Anti-lock Braking System) یا حسگر ضدقفل ترمز، وظیفه اندازه‌گیری سرعت چرخ‌های کشنده را دارد و اطلاعات را به واحد کنترل ABS ارسال می‌کند. این اطلاعات به سیستم ABS کمک می‌کند تا در هنگام ترمزگیری شدید، از قفل شدن چرخ‌ها جلوگیری کند و کنترل خودرو حفظ شود. در کشنده دیما HT-490، سنسور ABS چرخ عقب معمولاً به صورت حسگر سرعت چرخ مغناطیسی یا القایی طراحی شده است که با شناسایی دوران چرخ عقب، سرعت چرخ را اندازه‌گیری می‌کند.
1٬200٬000 تومان
سنسور منبع آب وظیفه اندازه‌گیری دمای یا سطح آب در منبع رادیاتور کشنده دیما HT-490 را دارد. این اطلاعات به واحد کنترل موتور (ECU) یا سیستم هشدار خودرو ارسال می‌شود تا از افزایش بیش از حد دمای موتور جلوگیری شود یا در صورت کمبود آب هشدار دهد. سنسور دما: دمای آب را اندازه‌گیری کرده و سیگنال الکتریکی متناسب به ECU می‌فرستد. سنسور سطح: در برخی مدل‌ها، میزان آب موجود در منبع را پایش می‌کند و هشدار کمبود آب را می‌دهد.
2٬700٬000 تومان
چراغ شبرنگ بغل کشنده HT-490 وظیفه اصلی تأمین نور جانبی در قسمت بغل کشنده دارد تا باعث افزایش دید و ایمنی وسیله نقلیه در شب و شرایط کم‌نور شود. این چراغ با استفاده از فناوری LED یا لامپ‌های مخصوص شبرنگ، نور را با شدت مناسب و بازتابندگی بالا ایجاد می‌کند تا سایر رانندگان در جاده، موقعیت و ابعاد کشنده را بهتر تشخیص دهند. این قطعه روی کایتهای بغل نصب میگردد.
450٬000 تومان
چراغ مه‌شکن طراحی شده است تا دید راننده را در شرایطی که دید کاهش یافته — مانند مه، باران شدید، برف — بهبود ببخشد. برخلاف چراغ‌های جلو که نور را به جلو و بالاتر می‌تابانند، چراغ مه‌شکن: نور را به صورت گسترده (عرضی) و پایین‌تر به زمین می‌تاباند از تابیدن نور به داخل مه یا باران جلوگیری می‌کند (با زاویه پایین‌تر) به‌ عنوان نور کمکی در کنار چراغ‌های اصلی استفاده می‌شود
2٬200٬000 تومان
6٬500٬000 تومان
950٬000 تومان
950٬000 تومان
سنسورِ مربوط به «هوای پیش‌گرم‌کن» (معمولاً یک سنسور دمای هوای ورودی / IAT یا مجموعه‌‌ای از حسگرها و واحد کنترل که وضعیت پیش‌گرم‌کن/گرید را مانیتور می‌کنند) در کشنده‌ی دیما HT-490 برای تشخیص دمای هوای ورودی و فرمان‌دهی به مدار پیش‌گرم‌کنِ الکتریکی یا سیستم پیش‌گرم موتور استفاده می‌شود. این سیستم به شروع مطمئنِ موتور در هوای سرد کمک می‌کند و معمولاً شامل شبکه‌ی حرارتی (grid/manifold heater)، حسگر دما، رله/فیوز، واحد کنترل (ECU یا ماژول کنترل گرم‌کن) و سیم‌کشی/اتصالات می‌شود.
1٬500٬000 تومان
8٬000٬000 تومان
8٬000٬000 تومان
6٬500٬000 تومان
2٬700٬000 تومان
Height Control ECU / Leveling Control Board
26٬000٬000 تومان
فیلتر بر اساس پاک کردن همه